Skip to main content

Dział Wsparcia Klienta OneTouch® 

Dział Wsparcia Klienta OneTouch®  w razie potrzeby oferuje Ci niezbędną pomoc i wsparcie. Obsługujemy 35 języków i mamy ponad 350 specjalistów na całym świecie. Wszyscy dokładnie wiemy, czemu służy nasza praca: wspieramy Cię na Twojej drodze w terapii cukrzycy.

Masz pytanie?

Przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi dotyczących cukrzycy i pomiarów glikemii. Zajrzyj tam najpierw, jeśli masz jakieś pytanie. Jeśli nie znajdziesz tam odpowiedzi, zadzwoń do nas. Z przyjemnością Ci pomożemy!

Two OneTouch Customer Care Agents

Dział Wsparcia Klienta OneTouch®

Naszym celem jest zapewnianie Ci niezbędnego wsparcia i pomocy w kontrolowaniu cukrzycy. Możemy np. pomóc Ci skonfigurować Twój nowy glukometr OneTouch® i odpowiedzieć na Twoje pytania dotyczące produktu.

Dzienniczek diabetyka OneTouch

Potrzebujesz nowego dzienniczka?

Zapisywanie wyników pomiarów cukru we krwi w dzienniczku to łatwy i przydatny sposób monitorowania glikemii. 

Pobierz darmowy dzienniczek!

Skontaktuj się z nami

email.png

Customer care Email
Share Image: 
0

Email: [email protected]

call.png

Customer Support Phone
Share Image: 
0

Telefon 801 23 23 23*
Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.
Infolinia Działu Wsparcia Klienta OneTouch® działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30

Będziemy wykorzystywać Twoje dane zgodnie z zasadami naszej Polityki prywatności w celu odpowiadania na Twoje zapytania i realizacji Twoich próśb, zależnie od naszego uzasadnionego interesu, oraz do wywiązywania się z naszego obowiązku prawnego dotyczącego nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii lub jakością produktu. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityki prywatności

CO/GEN/0117/0004