Skip to main content

Często zadawane pytania

Nasi konsultanci z Działu Wsparcia Klienta OneTouch® chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące naszych produktów do monitorowania poziomu glukozy we krwi. Możesz jednak uznać, że wygodniejsze będzie skorzystanie z działu „Często zadawane pytania”. Mamy nadzieję, że znajdziesz tu informacje, których potrzebujesz.

Zamów dzienniczek

QA Text: 

Numer seryjny i numer LOT

QA Text: 

Rejestracja glukometru i gwarancja

QA Text: 

Komunikaty błędu

QA Text: 

Wyniki pomiarów

QA Text: 

Paski testowe

QA Text: 

Roztwór kontrolny

QA Text: 

Skontaktuj się z nami

OnetouchEmail: [email protected]

OnetouchTelefon: 801 23 23 23*
Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora. Infolinia Działu Wsparcia Klienta OneTouch® działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30

Będziemy wykorzystywać Twoje dane zgodnie z zasadami naszej Polityki prywatności w celu odpowiadania na Twoje zapytania i realizacji Twoich próśb, zależnie od naszego uzasadnionego interesu, oraz do wywiązywania się z naszego obowiązku prawnego dotyczącego nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii lub jakością produktu. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityki prywatności

CO/GEN/0117/0005